Ooops... Long time no see

Hejhejhejhejhej på er allihop!!

Eh, ja det är ett tag sen.. men så är det, ja har inte haft tid eller lust till o skriva .. o då skiter ja it :D
Men now I´m back.. iaf just nu haha!

Jag vill börja med att gratulera en gammal vän,
Lina
till världens sötaste lillpojk Elias :)!

Önskar Er all lycka ! :)

Vad har hänt sen sist?
En jävla massa, men drar allt intressant i stora drag , vill fan inte ni ska somna nu när ja äntligen skriver haha!

1.
Jag har lyckats att slå mitt slutgiltiga mål i min viktkamp!
Har kommit under 70kg! All viktnedgång hedanefter är ett + i kanten, men att komma under 70 har varit mitt mål i många många år.. Jag har inte vägt såpass lite sen jag var runt 15-16 !

GRATTIS TILL MIG!! *woop woop*


2.
Har äntligen fått till en fika träff med Camila o hennes gudomligt söta o charmerande lille Max!
Mycket mycket trevligt, o ja tyckte iaf personligen vi klicka riktigt bra :D!

3.
Hade besök i helgen som var av finaste o bästaste Räkan ifrån Östersund!
Hade super mysigt o trevligt!
Bio, ullared, film mys, fika, shopping o en träff med Emma o hennes goa dotter Fanny!!


4.
O nu... befinner vi oss i Skåne o jag är lagom stressad över allting just nu haha
Jätte kul o skönt o vara här nere men, resan till Turkiet går på Fredag o ja har inte riktigt hunnit .. eller inte alls blivit klar för 5 öre med vad ja måste fixa innan ja åker ! *mwaa*
Men iaf, <3 syster tar master examen i Helsingborg idag .. sen blir de middag hos dom i Malmö o sen åker vi hem ikväll... tråkigt o jävligt segt o köra dom 30 mil men vad gör man..hem måste ja ^^ haha

Nåja ... jaaaa juste ja haha!!
1 dag kvar till Marmaris med Dellert!! wiiiiie


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stort jävla grattis till viktminskningen!



Ha d underbart i Marmaris :)

2011-06-01 @ 08:44:42
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är så jävla duktig!! <3

2011-06-01 @ 08:47:07
URL: http://http://boxermattens.blogspot.com/
Postat av: Maria

Man kan inte sluta titta på din kropp ;)

2011-06-01 @ 11:06:54
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Stina

Ramla in här och vill bara gratulera till viktnedgången och att du lyckas nå ditt mål! Önskar ja hade din karaktär, men jag ska OP:as om 2 veckor för GBP istället. Behöver den hjälpen.. Har försökt nu konstant i ett par år.. lyckades ett par kilon men näe.. de här e nog hjälpen ja behöver.



Kanske ses i Marmaris nästa år, funderar på att åka. Och du åker fortfarande varje sommar eller?

2011-08-25 @ 19:24:07
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0