Planer för sommaren

 


(Foto: Olle Edman , 2010-07-27)

Ja... herregud haha!
Jag behöver då iaf inte klaga på att ja inget har planerat under sommaren :P

O nu i dagarna fick jag klartecken för att vi fixat boende Kärringön i 3 dagar under Augusti månad!
Det tackar vi min kära familj för :D
Den ön är helt otroligt vacker o är glad för att vi lyckats fixa ihop vi brudar i år igen..
fan ja e inte så dum ändå ;) haha!

Så ytterligare en punkt på min "att-göra-under-sommaren" lista :D
CHECK!

 


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Planera in mig för sommar oxå :(

2011-05-01 @ 17:14:51
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Lina

Men HEJ! Det var inte igår! Hur mår du? :)

Ja det är ju helt underbart där nere!

2011-05-01 @ 18:16:17
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/
Postat av: din privata laptop dansare

gu vad fint det är där. ser det verklgien tu så? underbart! hoppas det blri fint väder så man kan ta massa fina bilder o bada!

2011-05-02 @ 11:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0